اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

توانمندی‌های اقتصادی خوزستان به تجار اسپانیایی معرفی می‌شود

اتاق اهواز سه شنبه 18/Khordad/1400 08:11

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: توانمندی‌های اقتصادی استان خوزستان به تجار کشور اسپانیا در قالب نمایشگاهی معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز شهلا عموری  بیان کرد: نخستین نمایشگاه مجازی ایران با عنوان "روز اسپانیا" چهارشنبه ۲۶ خرداد جاری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا و هماهنگی با رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا در تهران برگزار می‌شود که در جریان برگزاری آن، امکان انجام ملاقات‌ آنلاین تجاری(B۲B) میان تجار ایرانی و همتایان خارجی آنها فراهم شده است.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان ادامه داد: از تجار خوزستانی خواسته می‌شود از این فرصت برای معرفی توانمندی‌های اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

وی برگزاری این نمایشگاه را فرصت خوبی برای صاحبان صنایع و تجار دانست و افزود: بازرگانان و فعالان اقتصادی دوطرف می‌توانند مشکلاتی که در روابط تجاری خود دارند را مطرح کنند تا در حد ممکن توسط کارشناسان پاسخ داده شود.

عموری با استقبال از توسعه فعالیت تجاری بین ۲ کشور ایران و اسپانیا اضافه‌کرد: علاقمندان می‌توانند آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد از طریق  این لینک  اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، اسپانیا مقصد مناسبی برای محصولات معدنی، پتروشیمی، فولاد و کشاورزی (زعفران شمال خوزستان و خرما) است.