اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

رفع موانع در مسیر فعالیت‌های بخش خصوصی نیاز به همکاری‌ بین بخشی دارد

اتاق اهواز سه شنبه 25/Khordad/1400 10:34

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: بخش خصوصی در استان خوزستان نیازمند حمایت‌های ویژه‌ای از سوی دولت است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ،  شهلا عموری در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان اظهارداشت: به‌دلیل شرایط اقتصادی موجود، دغدغه‌های متعددی برای فعالان بخش خصوصی استان در زمینه‌های مختلف به وجود آمده است.

وی ادامه داد: قطعا حمایت‌های دولت در مسیر رفع موانع به‌ویژه در زمینه تولید و همچنین توسعه صادرات محصولات غیرنفتی می‌تواند استان خوزستان را در مسیر رونق اقتصادی قرار دهد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از جمله دستگاه‌هایی است که به واسطه بدنه کارشناسی کارآمد می‌تواند زمینه‌های این رونق در استان را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه پارلمان بخش خصوصی آمادگی دارد که همکاری‌های خود با این سازمان را تقویت کند ادامه‌داد: بخش مهمی از تصمیمات مدیریتی استان از طریق شورای برنامه‌ریزی، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، کارگروه‌های آموزش و پژوهش، اشـتغال و سرمایه گذاری اجرایی می‌شوند؛ لذا این فرآیند اهمیت فعالیت‌ها و همکاری‌های کارشناسی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را نشان می‌دهد.