اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

برگزاری نمایشگاه به تعویق افتاده اکسپو دبی2020 – مهر 1400

نمایشگاه یکشنبه 30/Khordad/1400 08:58

برگزاری نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰ » دبی در بحبوحه شیوع بیماری «کووید-۱۹ » در امارات به صورت رسمی تا اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) به تعویق افتاد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز تاریخ برگزاری این نمایشگاه با رای دو سوم کشورهای عضو دفتر نمایشگاه‌های بین‌المللی، اول اکتبر سال جاری میلادی (۹ مهر ۱۴۰۰) تعیین شد.

رویداد جهانی اکسپو از رویداد های مهم فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی است که هر 5 سال یکبار و به مدت شش ماه در دنیا برگزار می شود و تحولات اقتصادی و مناسبات جدیدی را در سطح جهان و منطقه به وجود می آورد .

در تداوم برگزاری این رویداد و به دلیل شیوع ویروس کرونا ، اکسپو2020 دبی با تاخیر از مهر ماه سال جاری و به مدت شش ماه در شهر دبی با حضور کشورهای مختلف برپا می گردد.

با هدف ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال بخش خصوصی و به منظور تقویت بنیه تجار و صاحبان صنایع در رویداد مذکور ، پیگیری امور مربوطه و بخشی از فعالیت های برپایی پاویون  ایران در اکسپو 2020 دبی به کمیته اکسپو اتاق ایران واگذار گردیده است . 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی با اتاق مشترک ایران واماارات با شماره های 88346732  و 6- 88810525 تماس حاصل نمایند .

نمایشگاه اکسپو برای اولین بار در منطقه خاورمیانه، آسیا و آفریقا با حضور ۱۹۲ کشور از سراسر جهان برگزار می‌شود. امارات امتیاز برگزاری این رویداد مهم را سال ۲۰۱۴ کسب کرده است.