اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

میز اوراسیا در اتاق بازرگانی اهواز برگزار می شود

اتاق اهواز یکشنبه 06/Tir/1400 08:21

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه اوراسیا در اواسط تیرماه جاری بیان داشت: این اتاق درنظر دارد در راستای توسعه روابط اقتصادی با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، مشاوره تخصصی بصورت آنلاین و فردی در قالب میز اوراسیا به اعضاء ارائه کند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، محمد نجفیان در این خصوص اظهارداشت: در همین راستا از متقاضیان دعوت می گردد جهت ثبت نام با شماره تلفن 06133332900 داخلی 103 (واحد مارکتینگ) تماس حاصل کنند.
وی با اشاره به اینکه اولین نمایشگاه تخصصی اوراسیا از 18 تا 21 تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزاری می شود بیان داشت: برگزاری این نمایشکاه قطعا فرصتی مناسبی برای معرفی توانمندی‌های استان در حوزه‌های اقتصادی است.
دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز برگزاری نشست‌های تخصصی و B۲B در اولین دوره نمایشگاه اختصاصی اوراسیا را یکی از بخش‌های محوری این رویداد عنوان کرد و اظهارداشت: در طی برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های بین تجار کشورهای ایران، روسیه، ارمنستان، قزاقستان و بلاروس برگزار خواهد شد.
وی بیان‌داشت: برهمین اساس تجار و فعالان اقتصادی استان خواسته می‌شود تا در این رویداد تجاری مهم حضور جدی داشته باشند.
نجفیان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر هدفگذاری‌های متعددی با مشارکت دولت و بخش خصوصی برای ورود به بازارهای اتحادیه اوراسیا صورت گرفته است گفت: به واسطه توانمندی های استان خوزستان در حوزه های کشاورزی، تجار کشورهای عضو این اتحادیه برای انجام مبادلات تجاری با بازرگانان خوزستانی تمایل بسیار خوبی دارند.
دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به نقش خوزستان در صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا اظهار داشت: محصولات پتروشیمی و کشاورزی تولیدی در استان خوزستان، بازار بسیار مناسبی در بین کشورهای عضو این اتحادیه دارد.