اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت هفته تامین اجتماعی !

اتاق اهواز جمعه 25/Tir/1400 11:16

امروزه از تامین اجتماعی بدلیل گستردگی و شمول آن، بعنوان مرکز امنیت و عدالت اجتماعی یاد می شود. نقش این سازمان در توسعه و رشد اقتصادی کشور نقشی اساسی است و نمی توان رشد و توسعه و رونق اقتصاد را بدون وجود یک سازمان تامین اجتماعی توانمند و پویا تصور کرد.
نگاهی به سرفصل های مهم اقتصادی مقاومتی نشان می دهد که اگر عملکرد تأمین اجتماعی در رابطه با بخشهای مهم اقتصادی همچون بخش تولید، عملکردی مبتنی بر حمایت و تعامل سازنده باشد، قطعا شاهد تحولات مثبت در این زمینه خواهیم بود.
اقتضای شرایط اقتصادی (فعلی) کشور آن است که بخشی از قوانین و مقررات تأمین اجتماعی بگونه ای بازنویسی شوند که در آنها روح تعامل سازنده با فعالان اقتصادی بجای اجبار و الزام آنان بخوبی دیده بشود زیرا در سایه چنین اعتماد و تعاملی هم کارفرمایان به آرامش فکری می رسند و هم کارگران به چنین احساسی دست خواهند یافت و چنین امری به معنای دست یافتن به به یکی از زمینه ها و بسترهای رشد و توسعه خواهد بود.
به نمایندگی از طرف فعالان اقتصادی استان خوزستان، روز و هفته تامین اجتماعی را به مجموعه بزرگ تامین اجتماعی کشور بویژه مدیریت سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان که تعاملی مثبت با فعالان اقتصادی استان و وابستگان اتاق بازرگانی اهواز داشته و دارند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم

شهلا عموری

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز