اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

واگذاری اماکن عرضه مستقیم به تولید کنندگان لیمو شیرین

اقتصادی یکشنبه 25/Mehr/1400 13:42

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از واگذاری حق بهره برداری موقت و کوتاه مدت از محل های عرضه مستقیم تک محصولی در میادین و بازارهای تابعه این سازمان در سطح شهر تهران خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، سید سعید راد  گفت : در راستای تعدیل ، تثبیت و تنظیم بازار محصولات پر مصرف به منظور کمک به تولید کنندگان و مصرف کنندگان ،  این سازمان در نظر دارد با توجه به شروع برداشت و عرضه محصول لیمو شیرین در آن منطقه (خوزستان ) نسبت به اختصاص موقت حق بهره برداری کوتاه مدت از اماکن  عرضه مستقیم تک محصولی به تولید کنندگان محصول با تسهیلات و شرایط آسان اقدام نماید .

وی افزود: متقاضیان به منظور بهره برداری از امکانات ، شرایط و تسهیلات فراهم شده جهت اختصاص اماکن عرضه مستقیم  تک محصولی ، می بایست معرفی نامه رسمی منضم به فرم های تاییدیه توان تولید  ، صادره و تایید شده از سوی جهاد کشاورزی استان محل تولید را به دبیرخانه این سازمان تحویل و رسید اخذ نمایند .

نشانی دبیرخانه سازمان مدیریت میوه و تره بار: تهران – انتهای خانی آباد نو – میدان مرکزی میوه و تره بار – جنب درب ورودی شماره 3 – ساختمان مرکزی سازمان مدیریت میوه و تره بار