اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان: کارکنان اداره‌ها در خوزستان ملزم به ارائه کارت واکسن دیجیتال هستند

اقتصادی چهارشنبه 28/Mehr/1400 11:15

مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا تمامی کارکنان اداره ها ملزم به ارائه کارت واکسن دیجیتال برای حضور در محل کار هستند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز رسول امیری  افزود: در صورت اجرا نکردن این مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا از سوی کارکنان اداره ها یک ماه انفصال از خدمت شامل آنها می شود.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست از واکسیناسیون تمامی کارمندان مجموعه خود اطمینان حاصل نمایند و ضمن ارسال اسامی کارمندان و کد ملی آنها به مرکز بهداشت استان از وضعیت واکسیناسیون آنها مطلع شوند.
امیری با بیان اینکه از  حضور کارمندانی که فاقد کارت واکسیناسیون باشند در محل کار جلوگیری شده و برای آنان غیبت منظور می شود اظهار داشت: مطابق قانون ابلاغی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور که به تایید ستاد ملی مقابله با کرونا رسیده ضمن تذکر کتبی،توبیخ و انفصال از خدمت برای این کارمندان پیش بینی شده است.

وی افزود:برای راستی‌آزمایی از واکسیناسیون کارکنان اداره ها و سازمان ها تیم های بازرسی ویژه فعال و از تمامی دستگاه های اجرایی استان بازدید و نظارت لازم را به عمل خواهند آورد.

در حال حاضر حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار دُز واکسن در خوزستان تزریق شده که از این تعداد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده اند.

اکنون ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.