اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

مدیرعامل شرکت خرمای صادارتی داردان: تکمیل زنجیره ارزش افزوده محصولات خرما در خوزستان ضروری است

اتاق اهواز دوشنبه 10/Aban/1400 10:32

مدیرعامل شرکت خرمای صادراتی داردان مستقر در شهرک صنعتی بهبهان با اشاره به اینکه تکمیل زنجیره ارزش افزوده محصولات خرما در استان خوزستان ضروری است گفت: در این زمینه تلاش های زیادی از سوی متولیان امر با محوریت اتاق بازرگانی اهواز صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، یحیی داردان در حاشیه حضور در غرفه اتاق بازرگانی اهواز در چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی فرما، فرآوری و صنایع وابسته در شیراز اظهارداشت: ظرفیت های تولید این محصول در استان خوزستان منحصر به فرد است و قطعا با تداوم حمایت های لازم، امکان تکمیل زنجیره ارزش افزوده این محصول بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مجموعه خرمای صادراتی داردان به عنوان یک برند موفق در استان خوزستان تعاملات تجاری موفقی را در حال تجربه است گفت: تسهیل تولید و رفع موانع در مسیر فعالیت های اقتصادی برای کسب و کارها می بایست با جدیت بیشتری تداوم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت خرمای صادراتی داردان با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ نفر در خطوط تولیدی این مجموعه اشتغال دارند بیان داشت: تحقق چشم اندازهای پیش بینی شده در قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار از الزاماتی برخوردار است که می بایست زمینه های آن بیش از پیش در استان خوزستان فراهم شود.

داردان یادآورشد: انتظار می رود در آینده ای نزدیک با هماهنگی هایی که صورت می گیرد، نمایشگاه خرما در خواستگاه اصلی آن یعنی استان خوزستان برگزار شود تا تجار، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کشور و همچنین بازرگانان خارجی که در حوزه خرما بصورت تخصصی فعالیت می کنند، با ظرفیت های موجود و توانمندی های استان خوزستان آشنایی بیشتری پیدا کنند.