اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

مشارکت اتاق بازرگانی اهواز در برگزاری دوره های آموزشی با بنیاد هفته جهانی کارآفرینی

اتاق اهواز پنجشنبه 20/Aban/1400 10:12

 رییس کمیسیون کارآفرینی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز از مشارکت این اتاق با برگزاری دوره های آموزشی کاربردی با بنیاد هفته جهانی کارآفرینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، نعمت الله نوری زاده با اشاره به اینکه هفته جهانی کارآفرینی از 17 تا 23 آبان ماه است گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در راستای مشارکت و همکاری در برگزاری این هفته، همکاری های آموزشی را با بنیاد هفته جهانی کارآفرینی در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این دوره های آموزشی با حضور اساتید برجسته در زمینه های مختلف کارآفرینی برگزار خواهند شد ادامه داد: دوره "کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار با رویکرد تجارت بین المللی" با سرفصل های آموزشی "مفاهیم کارآفرینی"، "جایگاه کارآفرینی در اقتصاد روز دنیا"، "تحلیل فرصت های کسب و کار در تجارت نوین" و همچنین "کلیدهای طلایی در فرآیند کارآفرینی با رویکرد تجارت بین المللی" در روز 19 آبان ماه از ساعت 13 تا 15 بصورت مجازی برگزار می شود. 

رئیس کمیسیون کارآفرینی اتاق بازرگانی اهواز ثبت نام در این دوره آموزشی رایگان است ادامه داد: "حسین بوعذار" استاد این دوره آموزشی خواهد بود.

نوری زاده همچنین به دومین دوره آموزشی اتاق بازرگانی اهواز با موضوع " انرژی های تجدید پذیر و کاربرد آنها در کسب و کارها" به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی اشاره کرد و افزود: "معرفی انرژی های تجدید پذیر (شناخت کاربرد)"، "انرژی باد"، "انرژی زیست توده"، انرژی زمین گرمایی"، "انرژی برگرفته از آب"، "انرژی خورشیدی (حرارتی و فتوولتایی)"، "انرژی مدل عملی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر" از جمله سرفصل های انی دوره آموزشی بصورت مجازی است.

وی یادآورشد: دوره آموزشی "انرژی های تجدید پذیر و کاربرد آنها در کسب و کارها" نیز بصورت رایگان در روز 23 آبان ماه جاری از ساعت 14 تا 18 با حضور استاد "مصطفی کیانی" برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی، با شماره تماس 33332642-061 (داخلی 202) و شماره واتساپ 09018133349 تماس حاصل کنند.