اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

افتتاح اتاق بین المللی جوانان شعبه اهواز/ رئیس اتاق بین المللی جوانان (JCI) ایران: سازمان بین المللی جوانان تشکلی برای توسعه کسب و کارهای خرد مردمی است

اتاق اهواز شنبه 22/Aban/1400 09:27

اتاق بین المللی جوانان شعبه اهواز همزمان با هفته جهانی کارآفرینی پنجشنبه با برگزاری آیینی افتتاح شد.
به گزارش  روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز رئیس اتاق بین المللی جوانان (JCI) ایران در این آیین که در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد در سخنانی با اشاره به اینکه ۱۲۵ کشور دنیا عضو این تشکل هستند گفت: توسعه کسب و کارهای خرد مردمی و تحقق دستاوردهای اقتصادی با مشارکت کمپانی های چندملیتی از جمله دغدغه‌های سازمان بین المللی جوانان است.
نوید ادریس اظهارداشت:بعد از اصفهان و تهران، سومین شعبه این سازمان بین المللی امروز در اهواز فعالیت خود را آغاز کرد.پیش از این با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز دوره‌های آموزشی تاثیرگذار و کاربردی با عنوان "کارآفرینان نسل فردا" و "بازرگانان کوچک" برگزار شده است.
رئیس اتاق بین المللی جوانان ایران فعالیت این تشکل در کشور را در مسیر توسعه اقتصادی و فعالیت‌های نوآورانه عنوان کرد و گفت: این سازمان از ظرفیت‌های مردمی بسیار توانمندی در سطح دنیا برخوردار است که جذب سرمایه گذاری های خارجی در زمینه های مختلف را امکان پذیر خواهد کرد.
ادریس تصریح‌کرد: در قالب این سازمان بین المللی، جوانان فعال و مبتکر دستاوردهای خود را به اشتراک می‌گذارند؛ لذا این تشکل را می‌توان شبکه‌ای توانمند برای بهبود شرایط اقتصادی کشور در آینده دانست.
وی ادامه‌ داد: سازمان بین المللی جوانان تشکلی است که برای جامعه جهانی قابل اعتماد و کارآمد است؛ برهمین اساس، استفاده از ظرفیت‌های موجود آن برای کشورمان دستاوردهای اقتصادی، آموزشی و اجتماعی بسیار خوبی را درپی خواهد داشت.
ادریس با اشاره به اینکه ایران رسما در سال ۲۰۲۰ با ۱۰۰ درصد آرای اعضای این تشکل به جامعه جهانی JCI پیوست گفت: این تشکل در ایران همگرایی بسیار خوبی با اتاق بازرگانی دارد که همکاری‌های مشترک آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
رئیس اتاق بین المللی جوانان ایران به انتخاب وحید رجبلو جوان ۳۳ ساله با معلولیت ۹۸ درصدی اهل کرج در ردیف ۱۰ جوان شایسته دنیا در سال ۲۰۲۰ به انتخاب JCI اشاره‌کرد و گفت: این سازمان بین المللی، سالانه ۱۰ نفر از جوانانی که دستاوردهای خارق العاده در زمینه رشد فردی ، کسب و کار و کارآفرینی، اقدامات اجتماعی و همکاری های بین المللی دارند از سراسر جهان به عنوان افراد تاثیرگذار آن سال انتخاب و به دنیا معرفی می کند.