اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

به همت اتاق ایران همایش الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی ۹ آذر در کیش برگزار می‌شود

اتاق ایران دوشنبه 08/Azar/1400 11:00

اتاق ایران با توجه به ضرورت تقویت گفتمان هم‌افزا میان دولت و بخش خصوصی در حوزه حکمرانی اقتصادی، همایش «الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی» را در جزیره کیش برگزار می‌کند.

همایش «الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی» به همت اتاق ایران سه‌شنبه ۹ آذرماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد. اتاق ایران به عنوان دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و با توجه به شروع فعالیت دولت سیزدهم و ضرورت تقویت گفتمان هم‌افزا در حوزه حکمرانی اقتصادی کشور، این همایش را همزمان با رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ در این جزیره برگزار خواهد کرد.

بخش اول این همایش با موضوع «ضرورت موازنه سیاست و اقتصاد» با سخنرانی شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی از دولت و مجلس در کنار نمایندگان اتاق ایران و دانشگاهیان متخصص برگزار می‌شود.  محورهای بخش اول عبارتند از 1- بررسی جوانب پیوستن ایران به پیمان شانگهای در تکمیل پیوند اوارسیا و پروژه کمربند -راه 2- تحلیل سند همکاری 25 ساله ایران و چین ، فرصتها و تهدیدها 3- فرصتهای توسعه همکاری های تجاری ایران با همسایگان ، کشورهای منطقه  و سایر نقاط دنیا 4- پیش بینی آینده اقتصاد در سناریورهای مختلف پیش رو

در بخش دوم این همایش نیز نمایندگان بانک‌ها و صندوق‌های تأمین مالی در کنار نمایندگان بازار سرمایه و بنگاه‌های بزرگ تولیدی کشور به موضوع «تبیین سیاست‌ها و روش‌های تأمین مالی تولید در شرایط فعلی» خواهند پرداخت.

رویداد سالیانه کیش اینوکس شامل نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور هم‌زمان با سیزدهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از هشتم تا یازدهم آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.