اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

عرضه مستقیم محصولات خرما و صنایع تبدیلی  استان خوزستان در غرفه اتاق بازرگانی اهواز در نمایشگاه بوشهر

اتاق اهواز جمعه 12/Azar/1400 11:57

در سومین نمایشگاه خرما و صنایع تبدیلی استان بوشهر، محصولات تولیدی صنایع تبدیلی استان خوزستان بصورت مستقیم در غرفه اتاق بازرگانی اهواز عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز به منظور شناخت ظرفیت استان های خرماخیز کشور، سومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته در استان بوشهر از ۹ تا ۱۲ آذرماه فعالیت خواهد داشت.

در این ‌نمایشگاه  بیش از ۶۶ شرکت فعال در زمینه فرآورده‌های خرمایی، ماشین‌آلات، صنایع بسته‌بندی و شرکت‌های دانش‌بنیان، جدیدترین دستاورد‌های خود را در معرض نمایش گذاشته اند.

 اتاق بازرگانی اهواز با حضور در این‌نمایشگاه نیز به معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان در بخش تولید خرما، صنایع تبدیلی و بسته بندی، خواهد پرداخت.

غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در قالب هیاتی از تولیدکنندگان، صاحبان واحدهای بسته بندی و صنایع تبدیلی در سومین نمایشگاه خرمای استان بوشهر ، میزبان فعالان اقتصادی است.

در این نمایشگاه فعالان حوزه خرما از استان‌های خرماخیز و صنعتی کشور و همچنین کشورهای همسایه، رایزنان سازمان توسعه تجارت و کارشناسان برخی سفارتخانه‌ها حضور دارند.

برگزاری جلسات ویژه تجاری بین تجار داخلی و خارجی با مشارکت‌کنندگان و نیز برگزاری سمینارهای آموزشی با محوریت کشورهای اوراسیا و اتحادیه اروپا، فدراسیون روسیه و کشورهای عضو D۸ از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

سیدمحمد جلویانی از شرکت آریا تابان اروند با محصول خرمای صادراتی پرسیس طلایی، یعقوب محسنی از شرکت پدیده اعتماد صنعت با محصول مهراس، طیبه شاه ولی از شرکت شیره مخصوص بسته بندی خرما با محصول خورشاد و محمدهادی مقدم از شرکت فرآورده های خرمایی ایوان با محصول ایوان از فعالان حوزه خرمای استان هستند که با محوریت اتاق بازرگانی اهواز در این‌نمایشگاه حضور دارند.