اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

آیین تجلیل از نخبگان مهارتی در رشته تهویه و تبرید کشور در اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد

اتاق اهواز شنبه 20/Azar/1400 10:21

آیین تجلیل از نخبگان مهارتی تهویه و تبرید نوزدهمین مسابقات ملی مهارت یادواره شهید مدافع حرم رضا عادلی به میزبانی استان خوزستان در اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، بخش رقابتی این مسابقات در رشته تهویه و تبرید با حضور جوانان زیر ۲۱ سراسر کشور از روز ۱۵ تا ۱۷ آذر به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در اهواز برگزار شده است.

 معاون پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: اقتصاد کشور تشنه نیروی کار ماهر و متخصص است

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این مراسم گفت: نیروی انسانی موتور محرکه توسعه کشور است و اگر بخواهیم در کشور رونق و تحول ایجاد شود، باید به تربیت منابع انسانی توجه ویژه ای داشته باشیم که در این زمینه پارلمان بخش خصوصی نقش تاثیرگذار و سازنده ای دارد.

علی حسین شهریور عنوان کرد: ایجاد و راه اندازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و بین کارگاهی در صنایع و شرکت ها با هدف توانمندسازی نیروی کار از طریق تعامل و پیوند بخش صنعت و مهارت صورت می گیرد.

تاکید کرد: یکی از راهبردهای سازمان، تدوین استانداردهای آموزش شغلی مطابق با آخرین استانداردهای روز است و آمادگی داریم بر اساس تجربه و ظرفیت شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، استانداردهای جدیدی را بر اساس نیاز و تکنولوژی تدوین کنیم.