اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

حضور کارمندان در ادارات خوزستان از یکشنبه منوط به تزریق ۲دُز واکسن است

اجتماعی یکشنبه 21/Azar/1400 08:20

 فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: حضور کارمندان ادارات در خوزستان در محل کار خود، از  یکشنبه منوط به تزریق ۲ دز واکسن است و یا هر ۱۵ روز یکبار با هزینه شخصی خود تست پی سی آر ارایه دهند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز به نقل از  ایرنا ولی اله حیاتی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان در محل استانداری با اشاره به اجرای مدیریت هوشمند از روز یکشنبه ۲۱ آذر بیان کرد: این طرح در پنج فاز اجرا می شود که فاز نخست آن از فردا همزمان در سراسر استان خوزستان عملیاتی می‌شود. 

حیاتی با بیان اینکه نخست طرح مدیریت هوشمند  مخصوص دستگاه‌های اجرایی است گفت: در طرح مدیریت هوشمند تمام اطلاعات کارکنان، از سازمان امور اداری و استخدامی کشور گرفته و وارد سامانه شده است که دسترسی به این سامانه در استانداری موجود است. 

وی ادامه داد: این قابلیت وجود دارد که به ادارات اعلام کنیم چند نفر از کارکنان آنها واکسن نزده و چند کارمند دز دوم را دریافت نکرده‌اند. 

وی گفت: طرح مدیریت هوشمند علاوه بر تسریع در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، باعث کاهش ادوات و امکانات ما در بحث نظارت‌ها می‌شود و ما از طریق سامانه متوجه می‌شویم کدام دستگاه پوشش واکسیناسیون را رعایت می کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در ادامه بیان کرد:برای تامین خودروی طرح شهید سلیمانی باید از ظرفیت دستگاه‌هایی استفاده شود که تاکنون خودرویی در اختیار این طرح قرار نداده‌اند و این دستگاه‌ها باید شناسایی شوند.

وی با تاکید بر تجمیع برخی مراکز واکسیناسیون خوزستان گفت: برخی مراکز واکسیانسیون که نزدیک یکدیگر بوده و مراجعان زیادی ندارند می‌توان آنها را تجمیع کرد و برای نقاط هدف اتوبوس‌های سیار یا آمبولانس در نظر گرفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان همچنین گفت: انتظار داریم دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان آمار نهایی واکسیناسیون خود را با فرمانداران تطبیق داده و سپس به ستاد استانی بفرستند تا در آمار دچار ابهام نشویم.

اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی هستند. تاکنون پنج میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.