اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

مهلت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی تمدید شد

اقتصادی جمعه 26/Azar/1400 09:58

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز به نقل از صداوسیما، محمود محمودزاده گفت: ثبت نام برای ۴۶۰ شهر که از ابتدا در طرح نهضت ملی مسکن جانمایی شده بودند، همچنان در سامانه ثمن امکان پذیر است و این ثبت نام ۴۶۰ شهر برای آخرین بار تا ۱۵ روز بعد از ۳۰ آذر تمدید می‌شود.

محمودزاده ادامه داد: برای سایر شهرهایی که به مرور به سامانه اضافه شدند ۲ ماه مهلت ثبت‌نام داده می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: برای هر شهر از زمان قرار گرفتن در سامانه، ۲ ماه مهلت ثبت نام وجود دارد که ممکن است برای برخی از شهرها ۴۰ روز باقی مانده باشد و ممکن است برای برخی ۲۰ روز که این زمان برای هر شهری متفاوت است.

محمودزاده بیان کرد: در حال حاضر این آخرین زمان مهلت ثبت نام است و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر از ثبت نام کنندگان پالایش شده‌اند. از ابتدای دی ماه به مرور پیامک تأیید به متقاضیان واجد شرایط ارسال خواهد شد و افراد باید به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که با توجه به درخواستی که وجود دارد این ثبت نام‌ها همچنان ادامه دارد.

طرح نهضت ملی مسکن به عنوان طرح ساخت مسکن دولت سیزدهم، با ادغام در طرح اقدام ملی مسکن قصد ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی برای افراد بدون مسکن را دارد.