اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

هیات تجاری ایران در بهمن‌ماه به نمایشگاه کاشی و سرامیک اسپانیا اعزام می‌شود

اتاق مشترک دوشنبه 29/Azar/1400 14:14

اتاق مشترک ایران و اسپانیا با همکاری انجمن صنفی کاشی و سرامیک تزئینی ایران به مناسبت برگزاری نمایشگاه سویساما از 17 الی 22 بهمن، هیاتی را به این کشور اعزام می‌کند.

هیات تجاری هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک CEVISAMA در والنسیای اسپانیا به همت اتاق مشترک ایران و اسپانیا و انجمن صنفی کاشی و سرامیک به این کشور اعزام می‌شود.

این نمایشگاه که بزرگ‌ترین نمایشگاه کاشی و سرامیک در سطح دنیاست با حضور بیش از ۸۰۰ مشارکت‌کننده از یکشنبه ۱۷ تا جمعه ۲۲ بهمن در شهر والنسیای اسپانیا برگزار می‌شود و فرصتی را فراهم می‌کند تا انواع کاشی، سرامیک، سنگ‌های طبیعی، انواع لوازم حمام و ده‌ها موضوع مرتبط در فضایی به وسعت ۱۰۰ هزار متر به نمایش گذاشته شود.

مدت حضور هیات تجاری ایران ۶ روز و ۵ شب است و زمان اعزام ۱۷ بهمن خواهد بود. هزینه این سفر برای هر نفر ۸۴۰ یورو به علاوه قیمت بلیط هواپیما به نرخ روز است. همچنین مبلغ پرداختی به سفارت برای دریافت ویزا جزو هزینه‌های تور محسوب نمی‌شود.

برای اعضای اتاق مشترک ایران و اسپانیا مبلغ ۵۰ یورو تخفیف منظور می‌شود و ارائه مدارک شغلی مرتبط با موضوع نمایشگاه برای کلیه متقاضیان الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام با اتاق مشترک ایران و اسپانیا با شماره ۸۸۳۸۱۳۵۰ تماس گرفته و یا به شماره ۰۹۲۱۳۰۱۰۷۱۹ پیام دهند.