اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق مشترک ایران و کره‌جنوبی ۲۸ دی برگزار می‌شود

اتاق مشترک شنبه 04/Dey/1400 09:26

اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره‌جنوبی مجمع عمومی عادی سالیانه خود را سه‌شنبه 28 دی‌ماه در اتاق ایران برگزار می‌کند.
مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق مشترک ایران و کره‌جنوبی سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس طبقه اول ساختمان جدید اتاق ایران برگزار می‌شود.

دستور جلسه این مجمع به شرح زیر است

-ارائه و تصویب عملکرد هیات مدیره در سال ۱۳۹۹

-ارائه و تصویب گزارش مالی و بازرسی در سال ۱۳۹۹

-بررسی و تصویب بودجه سالانه

-تعیین ورودیه و حق عضویت سالانه اعضا و تصویب آن

-انتخاب روزنامه کثیرالانتشار

-انتخاب اعضای هیات مدیره

-انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل

-سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد.

نکات قابل‌توجه:

۱-صرفاً آن دسته از اعضاء که حداقل سه ماه از عضویتشان در اتاق ایران و کره جنوبی سپری‌شده باشد از حق رأی برخوردار می‌باشند.

۲-صرفاً آن دسته از اعضاء که حداقل یک سال از عضویتشان در اتاق مشترک سپری‌شده باشد، امکان نامزدی هیات مدیره را خواهند داشت.

۳-آن دسته از اعضا که مایل به مشارکت در انتخابات مجمع اتاق مشترک می‌باشند صرفاً تا تاریخ ۲۰/۱۰/۱۴۰۰ مهلت‌دارند تا مراتب تمدید عضویت را به دبیرخانه اتاق مشترک اعلام و مدارک را ارسال نمایند.

۴-نامزدهای هیات مدیره باید درخواست کتبی خود را مبنی بر اعلام نامزدی در هیات مدیره حداقل ده روز قبل از تشکیل مجمع عمومی ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ در دبیرخانه اتاق مشترک ثبت کنند.

۵-در خصوص داوطلبان نامزدی هیات مدیره اتاق مشترک از طرف اعضاء هیات مدیره اشخاص حقوقی به‌غیراز مدیرعامل، لازم است مصوبه هیات مدیره شخص حقوقی (شرکت) مبنی بر تأیید نامزدی فرد داوطلب، همزمان با ارائه درخواست نامزدی ارائه شود.

۶-هر شخص صرفاً می‌تواند به نمایندگی یا وکالت (محضری) از دو عضو اتاق، جهت رأی‌دهی در مجمع حضور یابد.

۷-در مورد افرادی که به‌عنوان نماینده جهت رأی‌دهی در مجمع حضور خواهند داشت، همراه داشتن معرفی‌نامه رسمی شرکت بر روی سربرگ با امضای مدیرعامل و مهر شرکت الزامی است.

۸-نامزدهای هیات مدیره یا بازرس باید شخصاً در مجمع حضور یابند. حضور نماینده یا وکیل صرفاً از طریق ارائه وکالت محضری با تصریح اجازه نامزدی در متن وکالت‌نامه، میسور است.