اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

رئیس اتاق بازرگانی اهواز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان مطرح کرد؛ انتقال کارت بازرگانی صنایع بزرگ در خوزستان ضروری است

اتاق اهواز یکشنبه 05/Dey/1400 10:32

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به ضرورت انتقال کارت بازرگانی صنایع بزرگ به استان خوزستان گفت: این اقدام باعث بهبود خدمات پارلمان بخش خصوصی به اعضا و همچنین انسجام بیشتر در برنامه ریزی ها برای حمایت از تولید استان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، شهلا عموری در نشست کارگره تسهیل و رفع موانع تولید خوزستات با اشاره به اینکه خدمات استانی به صنایع بزرگ مستقر در خوزستان در حال انجام است اظهارداشت: انتظار می رود که صنایع بزرگ مستقر در استان بیش از پیش در قبال محل فعالیت خود مسئولیت پذیر باشند.

وی در بخش دیگری از این نشست به موضوع صادرات الکل مازاد تولیدی در شرکت الکل سازی و خمیرمایه رازی اشاره کرد و گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفته، امکان صادرات محصولات مازاد بر نیاز داخلی این شرکت فراهم شده است.

عموری تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت از مجوز موردی صادرات الکل برخوردار است و علاو بر این نیز باید شرایط صادرات دیگر محصولات این واحد تولیدی محقق گردد‌.

گفتنی است در این نشست، مشکلات ۵ شرکت و پروژه در بخش های مختلف شامل فرهنگی ورزشی، فولاد، شرکت های بسته بندی، الکل سازی و  صنایع تبدیلی بررسی شد.