اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور برگزار می‌شود

نمایشگاه شنبه 11/Dey/1400 10:26

اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور،  همزمان با طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب و از ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز  محمدحسین سپهر، رییس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور در نشست خبری نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: پیرو اوامر رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» در سال ۱۳۹۵ پیرامون بکارگیری مدیریت جهادی در کلیه امور مدیریتی کشور، “انجمن مدیریت جهادی کشور” به عنوان تشکلی ملی با رویکرد کمک به پیاده سازی منویات معظم له در شاخص‌های مدیریت جهادی، تربیت و آموزش مدیران کشور، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران خدوم کشور و هم گرایی و هم افزایی نهادها و سازمان‌های خصوصی و دولتی شکل گرفت.

 

وی افزود: مدیریت جهادی به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت می‌تواند به عنوان منطقی‌ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

 

رییس هیت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور گفت: تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور، تلاش برای ایجاد همدلی و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران و در نهایت تلاش برای همکاری با دولت جهت تدوین نظام مدیریتی و نظام تحول اداری در کشور ازجمله اهدافی است که انجمن به دنبال دستیابی به آنهاست.

سپهر افزود: در راستای همین اهداف و نیز نمایش اقتدار ملی و آشنایی آحاد مردم با موج عظیم پیشرفت و خدمات قابل ارائه، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور همزمان با طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب در بهمن ماه سال ۱۴۰۰، در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بخش اصلی و عمده مشارکت کنندگان نمایشگاه فعالان بخش تولید  دولتی و خصوصی می باشند . بخش دوم پاویون وزارتخانه ها و سازمانن های دولتی که به معرفی خدمات خواهند پرداخت . بخش سوم پایون استا های شامل استانداری ، فرمانداری ، بخشداری خواهند بود . بخش بعدی با توجه به نقش استارتاپها و کسب وکار های نوپا به تیم های موفق استارتاپی اختصاص دارد.