اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

اتاق بازرگانی اهواز آماده ارائه خدمات به اعضای نظام مهندسی ساختمان خوزستان است

اتاق اهواز سه شنبه 12/Bahman/1400 08:34

دبیر کل اتاق بازرگانی اهواز گفت: این اتاق آمادگی دارد تا در راستای بهبود محیط کسب و کار، خدمات مشاوره ای و آموزشی در بخش های تخصصی بیمه، بانک، مالیات، سرمایه گذاری، بازرگانی و ... به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ارائه کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز محمد نجفیان در نشست مشترک هیات رئیسه این اتاق و سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اظهارداشت: پارلمان بخش خصوصی در حال برنامه ریزی برای اعزام هیات های تجاری به کشورهای منطقه و همچنین برگزاری یک نمایشگاه تخصصی در استان بصره عراق است.

وی افزود: در صورت انجام برنامه ریزی های مربوطه، حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در این نمایشگاه امکان پذیر خواهد بود.

دبیر کل اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی به کشور های عراق و سوریه با محوریت استان خوزستان گفت: در این زمینه، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

نجفیان یادآورشد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در حوزه های مختلف چالش هایی دارد که امکان پیگیری آنها در دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان وجود دارد.

وی بیان داشت: کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی اهواز نیز ظرفیت های کارشناسی توانمندی برای بررسی مشکلات فعالان بخش خصوصی در صنعت ساختمان را دارند که قطعا در این زمینه همکاری های لازم با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انجام خواهد شد