اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

اقلام پزشکی تهیه شده توسط اتاق اهواز به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد

اتاق اهواز سه شنبه 19/Bahman/1400 08:02

آیین اهدای اقلام پزشکی تهیه شده توسط اتاق بازرگانی اهواز با هدف پشتیبانی از مراکز درمانی استان خوزستان ویژه مقابله با کرونا با حضور اعضای هیات نمایندگان اتاق، دبیر شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور، مسول بسیج اتاق ایران به دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، رئیس اتاق بازرگانی اهواز در بخشی از سخنان خود به پایبندی پارلمان بخش خصوصی در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره‌کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و مشارکت اتاق ایران بخشی از نیاز مراکز درمانی استان خوزستان به تجهیزات پزشکی شناسایی و نسبت به تامین آنها اقدام شده است.

عموری ادامه‌داد: تجهیزات تامین شده شامل ویلچر، کپسول های اکسیژن، تخت های بیمارستان، پایه های سرم و ... است که با توجه به شیوع پیک ششم کرونا، بخشی از نیازهای مجموعه های درمانی استان را پوشش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه‌های مختلف بخصوص در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را ادامه خواهیم داد گفت: این همکاری نشان دهنده تعهد بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان خوزستان به مسئولیت‌های اجتماعی است و باید سرلوحه صنایع بزرگ مستقر در استان قرار گیرد.