اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

رئیس اتاق بازرگانی اهواز: همگرایی در ظرفیت های بسیج و بخش خصوصی باعث توسعه اقتصادی می‌شود

اتاق اهواز سه شنبه 19/Bahman/1400 08:19

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر اینکه فعالیت های بخش خصوصی در کشور و بخصوص استان خوزستان با چالش‌های جدی روبرو است گفت: همگرایی در ظرفیت‌های بسیج و بخش خصوصی علاوه بر کاهش مشکلات، باعث توسعه اقتصادی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز شهلا عموری در آیین افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی خوزستان در محل اتاق بازرگانی اهواز اظهارداشت: به واسطه اعتماد مردمی به بسیج، این سازمان از توانمندی و ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که می‌تواند در خدمت به توسعه اقتصادی کشور از آنها استفاده کرد.

وی ادامه‌داد: به دلیل مشکلات متعددی که در حوزه‌های سرمایه گذاری و صدور مجوزها وجود دارد، بهبود شرایط اقتصادی با شرایط دشواری همراه است که نیاز به آسیب شناسی و اصلاح امور دارد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به بخشی از اظهارات مقام معظم رهبری در رابطه با ضرورت تهیه سند راهبردی صنعتی از سوی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی کشور بیان داشت: قطعا این سند از انجام تصمیم گیری‌های خلق‌الساعه پیشگیری می‌کند و باعث ثبات در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کشور خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به پایبندی پارلمان بخش خصوصی در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره‌کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و مشارکت اتاق ایران بخشی از نیاز مراکز درمانی استان خوزستان به تجهیزات پزشکی شناسایی و نسبت به تامین آنها اقدام شده است.

وی ادامه‌داد: تجهیزات تامین شده شامل ویلچر، کپسول های اکسیژن، تخت های بیمارستان، پایه های سرم و ... است که با توجه به شیوع پیک ششم کرونا، بخشی از نیازهای مجموعه های درمانی استان را پوشش می‌دهد.

عموری با تاکید بر اینکه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه‌های مختلف بخصوص در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را ادامه خواهیم داد گفت: این همکاری نشان دهنده تعهد بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان خوزستان به مسئولیت‌های اجتماعی است و باید سرلوحه صنایع بزرگ مستقر در استان قرار گیرد.