اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

فراخوان حضور شرکت‌های کوچک و متوسط در برنامه شتابدهی تجاری

اتاق ایران یکشنبه 24/Bahman/1400 09:01

فراخوان پذیرش شرکت‌های کوچک و متوسط در برنامه شتابدهی تجاری منتشر شد؛ علاقمندان می‌توانند به مدت ۱۲ ماه، در این دوره شرکت کنند.

مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری (PEIC) فراخوان پذیرش در برنامه شتابدهی صادرات را با همکاری مرکز بین‌المللی تجارت (ITC) و سازمان توسعه تجارت ایران (ITPO) به‌عنوان بخشی از پروژه توسعه تجاری اتحادیه اروپا-ایران اعلام کرد.

مدت برگزاری این برنامه یک‌ساله است و هدف از آن رشد شرکت‌های کوچک و متوسط متعلق به کسب‌وکارهای جوان است.

سرفصل‌های آموزش در این دوره عبارت است از: ارزیابی، آمادگی و صادرات، انتخاب بازار هدف، مطالعه عمیق و میدانی بازار هدف، تنظیم استراتژی ورودی به بازار، لجستیک، خدمات پس از فروش در بازار، فروش، تأمین مالی و انتقال پول.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد باید شرایط لازم را داشته باشند؛ این شرایط عبارت‌اند از: سن کارفرمایان بین ۱۸ تا ۳۵ سال باشد؛ کسب‌وکارهایی که بیش از یک سال از ثبت آن‌ها گذشته باشد؛ کسب‌وکارهای رسمی و ثبت‌شده؛ تعهد با اتمام دوره؛ داشتن یک مدل کسب‌وکار بین‌المللی؛ موفقیت در بازار داخل؛ داشتن کاتالوگ، اسناد مرتبط، وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی؛ تسلط کافی به زبان انگلیسی؛ ظرفیت تولید کافی محصولات و یا خدمات که در فرآیند ارزیابی آمادگی صادرات دارند و در تأمین نمونه‌های محصولات و هزینه‌های لجستیک آن برای انتقال به بازار هدف توانمندی داشته باشند.

بنگاه‌های پذیرفته‌شده در این برنامه، مهارت‌های فنی و دانش لازم را برای ورود به فضای مجازی کسب می‌کنند.

حضور در این برنامه برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط لازم است. آن‌ها می‌توانند با حضور در این رویداد برنامه جامع درباره صادرات، مطالعه بازار، بازاریابی و عملیات صادرات و مالی را دریافت کنند؛ به مربیان مجرب دسترسی داشته باشند و برنامه کسب‌وکار خود را برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی کنند. همچنین می‌توانند از طریق شناخته شدن در بازار داخلی و بین‌المللی از طریق مرکز بین‌المللی تجارت شناخته شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه شتابدهی تجاری از اینجا وارد شوند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ با شماره تلفن ۹۱۰۷۳۳۷ با داخلی ۲۱۰ تماس بگیرند.

مدت این دوره ۱۲ ماه و ظرفیت پذیرش محدود است.