اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

برپایی نمایشگاه نهاده‌ها، باغبانی، دام و صنایع وابسته در اهواز از ۵ اسفند

نمایشگاه دوشنبه 02/Esfand/1400 12:21

دهمین نمایشگاه بین المللی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه‌ای و باغبانی همزمان با نمایشگاه بین المللی دام و طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته از ۵ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز به نقل از ایسنا، دهمین نمایشگاه بین المللی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه‌ای و باغبانی همزمان با نمایشگاه بین المللی دام و طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته از ۵ تا ۸ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز برپا می‌شود.

این نمایشگاه، دارای ۷۵ غرفه و متشکل از واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های خوزستان، البرز، تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، گیلان، قم، قزوین، فارس و چهارمحال و بختیاری است.

انواع نهاده‌های دامی و کشاورزی، تجهیزات آبیاری، لوازم باغبانی و گلخانه‌ای، لوازم و تجهیزات دامداری و مرغداری‌ها، انواع خوراک دام و طیور و آبزیان، داروهای دامپزشکی و مکمل‌های غذایی، محصولاتی هستند که در این نمایشگاه عرضه می‌شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

همچنین از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان خوزستان توسط واحدهای تولیدی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین خریدار و فروشنده، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب برای خریدار اشاره کرد.