اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت سال نو!

اتاق اهواز یکشنبه 29/Esfand/1400 19:41

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، ریاست این اتاق طی پیامی حلول سال نو و نوروز ۱۴۰۰۱ را به عموم ملت ایران بویژه مردم خوزستان تبریک گفت. متن پیام شهلا عموری بشرح ذیل است:

یا مقلب القلوب والابصار . یا مدبر اللیل و النهار...
در شرایطی که بیماری کرونا عرصه ی گیتی را فرا گرفته و آمار مرگ و میر در دو سال اخیر بشدت افزایش یافته، خداوند را شکر می کنیم که مجدداً فرصتی به ما ارزانی کرد تا بار دیگر حلول سال نو را در کنار یکدیگر باشیم.
پایان یک سال و ورود به سالی دیگر اتفاق ساده ای نیست و می تواند زمینه ساز طرح دو پرسش اساسی برایمان باشد. سئوال اول اینکه چگونه سالِ گذشته را گذراندیم؟ و سئوال دیگر این است که قرار است چگونه سال جدید را سپری کنیم؟ از این منظر می توان نگاهی به گذشته داشت و با توجه به میزان موفقیتها و ناکامیهای آن، برنامه ای با نسبت بالایی از دقت و انسجام برای سال پیش رو برنامه ریزی کرد و تا حدِ قابل قبولی موفقیت خود را تضمین نمود.
به تعبیری دیگر آغاز بهار و سال نو این معنا را برجسته می کند که می توان بر پایه ی واقعیتها، امیدها و نویدها سالی مالامال از موفقیت برای خود رقم زد.
از نگاه اقتصادی بسیار امیدوار هستیم که مشکلات و شرایط بسته ی گذشته با برنامه ها و اقدامات دولت و همراهی بخش خصوصی پشت سر گذاشته شود و فعالان اقتصادی ما بتوانند در فضای مطمئن و کم ریسک به فعالیت بپردازند.
به نمایندگی از بخش خصوصی استان خوزستان سال جدید را به ملت بزرگ ایران و خوزستانیهای عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده، برای همگان آرزوی سالی مملو از سلامتی و بهروزی می نمایم.