اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)

اتاق اهواز یکشنبه 28/Farvardin/1401 09:35

به گزارش واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، شهلا عموری رئیس این اتاق به مناسبت میلاد باسعادتِ کریم اهل بیت امام حسن مجتبی ( ع )  پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
کرم و بخشش بالاترین و والاترین صفتی است که می توان یک انسان را به آن توصیف کرد، زیرا این صفت در مطلق کلمه از آنِ خداست. 
لذا وقتی یک انسان به جمالِ چنین وصفی مزین می شود، در چشم دیگران بزرگ و زیبا جلوه می کند.
در اینجا می خواهیم از شخصی سخن بگوئیم که کرم و بخشش آن در کنار سایر سجایای انسانی آن زبانزد همگان است. او کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) است.
امام حسن(ع) در میانه ی ماه مبارک رمضان چشم به جهان گشود و جهان را منور به نور خود ساخت.
از شخصی سخن می گوئیم که حضرت رسول اکرم (ص) جد او و علی (ع) پدر و فاطمه زهرا (س) مادر اوست و آیا چنین مولودی می تواند زیبا، رئوف، کریم و بخشنده نباشد؟
به همین مناسبت سالروز ولادت این امامِ همام را به همه عاشقانِ اهل بیتِ عترت و طهارت بویژه مردم ولایتمدار استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ضمن آرزوی قبولی عبادات همه روزه داران عزیز، از خداوند متعال می خواهم به حرمت و برکت این مولود و عظمت این ماه، ما را از سرچشمه زلال معرفت ائمه ی اطهار سیراب نماید.
از این فرصت استفاده می کنم و برای فعالان اقتصادی استان خوزستان بهره مندی از فضای معنوی این ماه را تمنا می کنم. امیدوارم با عنایت و توجه حضرت حق و به بار نشستن برنامه ها و موارد اعلام شده از طرف دولت، دوران سختِ بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در سالهای اخیر به سر آید و فصل جدیدی با محوریت رونق کسب و کار و ثبات اقتصادی کشور آغاز شود. ان شاءالله.

    شهلا عموری

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز