اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

هیات تجاری ایران برای حضور در نمایشگاه ساختمان تفلیس اعزام می‌شود

اتاق مشترک چهارشنبه 07/Ordibehesht/1401 14:08

نمایشگاه ساختمان تفلیس از ۳۰ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و اتاق مشترک ایران و گرجستان، یک هیات تجاری برای حضور در این نمایشگاه به این کشور اعزام خواهد شد.

اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان، برای مشارکت در نمایشگاه ساختمان تفلیس هیاتی را به این کشور اعزام می‌کند. این نمایشگاه  از ۳۰ اردیبهشت الی ۲ خرداد سال جاری برگزار می‌شود؛ این موضوع در نشست اخیر اتاق مشترک ایران و گرجستان با حضور اعضا مطرح شد.

در این نشست همچنین به پیشنهاد سیده فاطمه مقیمی، رئیس هیات مدیره اتاق مشترک ایران و گرجستان به منظور تحقق اهداف تعیین شده اتاق، مقرر شد کمیسیون‌های مرتبط با تخصص اعضا تشکیل شود.

در ادامه حسین وثوقی، عضو هیات مدیره اتاق مشترک از برنامه‌ریزی برای اعزام هیات تجاری به نمایشگاه ساختمان تفلیس ۳۰ اردیبهشت الی ۲ خرداد سال جاری توسط اتاق مشترک خبر داد.  به  اعتقاد او مشارکت در این نمایشگاه فرصتی برای حضور در نشست‌های رودررو با فعالان اقتصادی این کشور و مطالعه بازار است. به این ترتیب می‌توانیم با شناخت دقیق از ظرفیت‌های تجاری گرجستان برای گسترش فعالیت‌های تجاری و امکان سرمایه‌گذاری بهینه در این بازار، برنامه‌ریزی کنیم.

در این نشست فرصتی فراهم شد تا اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان به معرفی صنعت و توانمندی‌های تجاری خود در حوزه‌های تولیدی، صادراتی، حمل‌ونقل، گمرک و همچنین امور حقوقی و بین‌الملل بپردازند.