اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

بیانیه دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت روز جهانی قدس

اتاق اهواز جمعه 09/Ordibehesht/1401 00:25


یکی از ارزشمندترین مواضع بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تا زمان ارتحال ایشان دفاع از مسئله فلسطین و لزوم آزادسازی قدس است که در تعیین آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان هر سال بعنوان روز جهانی قدس متجلی می شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان ادامه دهنده راه حضرت امام (ره) نه تنها ادامه ی این میراث گرانبها را مورد تاکید قرار داد، بلکه این روز را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.
روز قدس از دیدگاه نظام مقدس یک مناسبت معمولی نیست، بلکه روز وحدت و برادری مسلمین و انسجام آنان در مقابل استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی به شمار می رود.
روز قدس مظهر مقاومت در برابر تجاوز و زورگویی متجاوزان است. روزی است که در آن تبعیض و نژادپرستی و زیاده خواهی غاصبان محکوم می شود. جریان مقاومت بعنوان تکیه گاه مسلمین در برابر هرگونه تجاوز و تعدی در روز قدس بر خود می بالد و به ادامه راه آزادسازی اولین قبله گاه مسلمین مصمم تر می شود.
دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز ضمن گرامیداشت این روز، از عموم مردم شریف استان خوزستان بویژه اهواز دعوت به حضور در این راهپیمایی و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه می نماید.