اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

برق ۱۳ اداره خوزستان قطع شد

اقتصادی دوشنبه 23/Khordad/1401 12:39

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : برق ۱۳ مشترک اداری از شهرهای مختلف خوزستان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف با استناد به مصوبه هیات وزیران قطع شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز به نقل از ایرنا علی خدری اظهار داشت : مشترکان پرمصرف ثبت شده از شهرهای رامهرمز، دزفول، شوشتر، بندر امام ، ایذه، ماهشهر و مسجدسلیمان بوده که مصرفشان بیش از ۲ برابر الگو بود. 

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی هیات وزیران گفت: کاهش ساعات اداری در خوزستان، به منظور کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته و ۶۰ درصدی پس از ساعات کاری اداری انجام شد، اما علیرغم روند افزایش دما در سطح خوزستان و لزوم رعایت الگو، این مشترکان به اقدام و تاکید دولت و اخطارهای شرکت توزیع نیروی برق بی توجه بودند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه مصرف لحظه ای تمام مشترکان اداری، خانگی، کشاورزی و صنعتی قابل رصد است، تصریح کرد: مشترکان اداری که بیش از ۲ برابر الگو مصرف داشته و به اخطارها و پیامها مبنی بر مدیریت مصرف، بی توجه باشند برق آن ها قطع می شود.

بنا به این گزارش روز گذشته برق ۱۰ مشترک اداری و شرکت در اهواز که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند از سوی ماموران شرکت توزیع برق اهواز قطع شد.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.