اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

توسط استاندار خوزستان؛ تارنمای جدید اتاق بازرگانی اهواز رونمایی شد

اتاق اهواز شنبه 08/Khordad/1400 12:10

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: تارنمای جدید این اتاق با حضور اعضای هیات نمایندگان این اتاق ، توسط استاندار خوزستان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، محمد نجفیان در این خصوص اظهارداشت: در این رونمایی، قالب تارنمای اتاق بازرگانی اهواز در راستای هوشمندی و رقابت در رساندن اطلاعات به روز و به هنگام به مخاطب گام برداشته شود.

وی مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی اهواز ( به نشانی ahvazccim.com ) را عموم شهروندان و همچنین جامعه فعالان اقتصادی در بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: محتواهای تولیدی در این تارنما تماما بصورت کارشناسی و در راستای تحقق رونق تولید و حمایت از بخش خصوصی تهیه و منتشر می گردند.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز اضافه کرد: از جدیدترین قابلیت های دیگر این تارنما می توان به ایجاد بخش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و همچنین راه اندازی سامانه های نمایشگاه مجازی، آموزش، مشاوره آنلاین و کتابخانه دیجیتال اشاره کرد.

وی بیان داشت: بر همین اساس فعالان بخش خصوصی به صورت متمرکز به فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری در استان خوزستان دسترسی خواهد داشت.

نجفیان یادآورشد: سامانه مشاوره آنلاین تارنمای جدید اتاق بازرگانی اهواز از قابلیت نوبت دهی برخط ویژه متقاضیان دریافت مشاوره های اقتصادی در زمینه های مختلف حقوقی، بیمه تامین اجتماعی، بانک، مالیات، گمرک، تجارت بین الملل و ... برخوردار است.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز تصریح کرد: یکی از مهمترین رسالت های پارلمان بخش خصوصی، ارائه آموزش های بروز و کاربردی به مخاطبان و اعضای اتاق بازرگانی است؛ لذا با توجه به شرایط کرونایی کشور، سامانه آموزش آنلاین نیز در این تارنما ایجاد و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در همین راستا نیز کتابخانه دیجیتال اتاق بازرگانی اهواز برای در دسترس قرار دادن آخرین متون مرتبط با حوزه اقتصاد کشور، فعالیت خود را آغاز کرده است.

نجفیان با اشاره به فعالیت نمایشگاه مجازی تارنمای اتاق بازرگانی اهواز گفت: این نمایشگاه نیز به منظور معرفی هرچه بیشتر محصولات تولیدی صنایع و محصولات داخلی استان ایجاد شده است.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به اینکه دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان بر عهده این اتاق است گفت: در همین راستا بخش مربوط به این دبیرخانه با قابلیت های مختلف اطلاع رسانی و معرفی اعضای آن ایجاد و راه اندازی شده است.

وی همچنین برگزاری نشست های B2B آنلاین را یکی دیگر از قابلیت های برجسته تارنمای اتاق بازرگانی اهواز دانست که در آینده به  بهره برداری می رسد  و گفت: این نشست ها به منظور ایجاد ارتباط مناسب بین تجار ایرانی با دیگر کشورها برگزار خواهند شد.