اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

امکان ارایه مشاوره آنلاین تجاری در خوزستان فراهم شد

اتاق اهواز شنبه 08/Khordad/1400 12:46

دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز از امکان ارایه مشاوره آنلاین تجاری همزمان با رونمایی تارنمای جدید این اتاق ویژه فعالیت‌های اقتصادی در خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز محمد نجفیان با اشاره به رونمایی از تارنمای جدید اتاق بازرگانی اهواز به نشانی http://ahvazccim.com توسط استاندار خوزستان بیان کرد: رونمایی از قالب تارنمای جدید اتاق بازرگانی اهواز در راستای هوشمندی و رقابت در رساندن اطلاعات به روز و به‌هنگام ویژه فعالان اقتصادی صورت گرفته است.

وی افزود: بدنه کارشناسی پارلمان بخش خصوصی خوزستان تلاش دارد تا با تولید محتوای کاربردی به راهنمایی و اطلاع رسانی بخش خصوصی در جهت رونق تولید، بپردازد.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز اضافه‌کرد: از قابلیت‌های دیگر این تارنما می‌توان به ایجاد بخش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین راه‌اندازی سامانه‌های نمایشگاه مجازی، آموزش، مشاوره آنلاین و کتابخانه دیجیتال اشاره کرد.

وی گفت: بر همین اساس فعالان بخش خصوصی به صورت متمرکز به فرصت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان دسترسی خواهند داشت.

نجفیان ادامه داد:سامانه مشاوره آنلاین تارنمای جدید اتاق بازرگانی اهواز از قابلیت نوبت دهی برخط ویژه متقاضیان، دریافت مشاوره‌ اقتصادی در زمینه‌های مختلف حقوقی، بیمه تامین اجتماعی، بانک، مالیات، گمرک، تجارت بین‌الملل و ... برخوردار است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های پارلمان بخش خصوصی، ارایه آموزش‌ به روز و کاربردی به مخاطبان و اعضای اتاق بازرگانی است، لذا با توجه به شرایط کرونایی کشور، سامانه آموزش آنلاین نیز در این تارنما ایجاد شده است.

وی افزود:در این راستا کتابخانه دیجیتال اتاق بازرگانی اهواز برای دسترسی تجار و بازرگانان به آخرین متون مرتبط با حوزه اقتصاد کشور و جهان، فعالیت خود را آغاز کرده است.

نجفیان با اشاره به فعالیت نمایشگاه مجازی تارنمای اتاق بازرگانی اهواز گفت: این نمایشگاه نیز به منظور معرفی هرچه بیشتر محصولات تولیدی صنایع و محصولات داخلی خوزستان راه‌اندازی شده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به اینکه دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان بر عهده این اتاق است افزود:در این راستا بخش مربوط به این دبیرخانه با قابلیت‌های مختلف اطلاع رسانی و معرفی اعضای آن در تارنمای این اتاق ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی همچنین با بیان اینکه برگزاری نشست‌های B۲B آنلاین از دیگر قابلیت‌های تارنمای اتاق بازرگانی اهواز است که به زودی راه اندازی می‌شود گفت: این نشست‌ها به منظور ایجاد ارتباط مناسب بین تجار ایرانی با دیگر کشورها برگزار خواهد شد.

استان خوزستان تنها استان کشور است که سه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی دارد.