اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و صنایع وابسته - مهر1401

نمایشگاه چهارشنبه 22/Tir/1401 12:40

 نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع وابسته با حضور تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان این حوزه از سراسر دنيا از تاريخ 19-22مهر ماه 1401 در محل دائمى نمايشگاه بين‌المللى نجف برگزار خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، شرکت آوای موفق ایرانیان با دریافت مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران با هدف توسعه صادرات به کشور عراق و افزایش حجم مبادلات تجارى تصمیم به برگزارى پاویون ج.ا.ایران متشکل از شرکت هاى توانمند ایرانى را دارد.

اهداف نمایشگاه
نمایشگاه های بین المللی در حوزه گردشگری بستر مناسبی برای کسب دانش و آموزش از طریق به اشتراک گذاری تجربیات و دغدغه های کارشناسان مختلف از رشته های گوناگون است. شرکت در این نمایشگاه ها به شما در به دست آوردن فرصت های بسیار برای برقراری تماس (گسترش شبکه و ایجاد راه های تماس ها با آن ها و تقویت روابط تجاری موجود)، شروع پروژه ها و همچنین استفاده از پوشش رسانه ای برای تبلیغ مقصد یا کسب و کار کمک می کند و سهم شایانی در افزایش فرصت های تجاری شما خواهد داشت. افزون بر این حضور در این نمایشگاه ها می تواند از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محیطی برای غرفه داران، بازدیدکنندگان مزایای فراوانی به همراه داشته باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیتشر می توانند با شماره های :  ۰۲۱-۲۲۷۴۸۷۳۹ / ۰۲۱-۲۲۷۲۴۱۹۷ و یا شماره واتساپ:  ۰۹۰۲۶۳۰۲۰۹۶ تماس حاصل نمایند.