اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

اتاق بازرگانی اهواز موفق به دریافت مجوز راه اندازی مرکز آموزش جوار و بین کارگاهی شد

اتاق اهواز شنبه 08/Khordad/1400 14:08

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تأسیس مرکز آموزش جوار و بین کارگاهی در اتاق بازرگانی اهواز موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، شهلا عموری در این خصوص اظهارداشت: ارائه آموزش های مورد نیاز در حوزه فعالیت های اقتصادی از جمله رسالت های اتاق بازرگانی اهواز محسوب می شود و به همین منظور زیرساخت به‌روز  این امر در پارلمان بخش خصوصی فراهم شده است.

به گفته وی اتاق بازرگانی اهواز دارای 2 سالن آموزشی 60 نفره، 2 سالن 100 نفر  و 350 نفره به منظور برگزاری همایش ها، کنفرانس های داخلی و بین المللی و رویدادهای حضوری و مجازی است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز در ادامه یادآورشد: با تکیه بر این امکانات، به منظور ارتقاء صلاحیت های فنی و حرفه ای، افزایش توانمندی های فعالان اقتصادی، تفاهمنامه همکاری آموزشی بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز و همچنین اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان وارد فاز اجرایی شد.

وی با تاکید بر افزایش بهره وری از طریق آموزش علمی و کاربردی برای انسجام به آموزش های شاغلان بخش های صنعتی، معدن، کشاورزی و خدمات ادامه داد: به همین منظور اتاق بازرگانی اهواز و اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان در قالب همکاری مشترک با ارائه آموزش های لازم در زمینه های مختلف از جمله بازاریابی، امور مالی و بازرگانی، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، خدمات حقوقی و انتقال تکنولوژی های جدید جهت استفاده حداکثری از نیروی انسانی ماهر را آغاز کرده اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز تصریح کرد: در همین راستا دوره های آموزشی اتاق بازرگانی اهواز موفق به دریافت صلاحیت آموزش های فنی و حرفه ای شده است.

عموری یادآورشد: برابر با این تفاهمنامه، اتاق بازرگانی اهواز به عنوان یکی از نمایندگی های آموزشی فنی و حرفه ای محسوب می شود و گواهینامه های پایان دوره ویژه شرکت کنندگان همراه با تایید صلاحیت آموزشی این اداره کل ارائه می شود.

مشارکت اتاق بازرگانی اهواز در بستر سازی اشتغال مبتنی بر مهارت

https://s4.uupload.ir/files/55655555_fivf.jpg

مسئول آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در ادامه یکی از اهداف اجرای تفاهمنامه منعقد شده بین پارلمان بخش خصوصی و اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان را بسترسازی اشتغال مبتنی بر مهارت دانست و گفت: در این راستا همکاری های مشترکی در پیشنهاد و ارائه قوانین حمایت کننده به منظور ایجاد این بستر به مراجع ذیربط از جمله هیات دولت و مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد.

اسحق فتحی تصریح‌کرد: احیا و توسعه صنایع بومی و دستی استان خوزستان نیز از محوری ترین دوره های آموزشی مشترک بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز و اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان خواهد بود.