اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نشست بررسی تحولات روابط اقتصادی ایران و ونزوئلا ۲۹ مرداد برگزار می‌شود

اتاق ایران چهارشنبه 19/Mordad/1401 11:15

معاونت بین‌الملل اتاق ایران اعلام کرد: نشست بررسی آخرین تحولات روابط اقتصادی ایران و ونزوئلا و همچنین رایزنی در خصوص عضوگیری کمیته مشترک بازرگانی ایران و ونزوئلا، روز شنبه 29 مرداد در اتاق ایران برگزار می‌شود.

معاونت بین‌الملل اتاق ایران با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به همه اعضای اتاق ایران اعلام کرد: نشست بررسی آخرین تحولات روابط اقتصادی دو کشور ایران و ونزوئلا و همچنین رایزنی در خصوص عضوگیری کمیته مشترک بازرگانی ایران و ونزوئلا، روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰ در محل طبقه ششم اتاق ایران برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از همه اعضای واجد شرایط دعوت شده است در صورت علاقه‌مندی به حضور در کمیته مشترک بازرگانی ایران و ونزوئلا، مراتب حضور خود را طی نامه‌ای روی سربرگ شرکت به نمابر اتاق ایران به شماره ۸۸۸۲۵۱۱۱-۰۲۱ ارسال کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره ۸۵۷۳۲۳۸۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

شرایط عضویت در کمیته مشترک بازرگانی ایران و ونزوئلا

برخورداری از کارت عضویت یا بازرگانی معتبر یکی از اتاق‌های سراسر کشور

برخورداری از سابقه فعالیت اقتصادی با کشور مربوطه (اعم از واردات یا صادرات یا ثبت شرکت در کشور ونزوئلا یا سابقه شرکت در مناقصات کشور ونزوئلا و یا در مورد شرکت‌های حمل‌ونقلی؛ حمل بار از/به کشور ونزوئلا)

شایان‌ذکر است مدارک موردنیاز فوق‌الذکر باید ضمیمه نامه ارسالی باشد. همچنین تعداد اعضای کمیته‌ها از ۵ تا ۱۵ نفر است و صرف ارسال درخواست به‌مثابه قبول عضویت نبوده و انتخاب اعضاء بر اساس آیین‌نامه مربوطه صورت می‌گیرد.