اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران برگزار می شود

نمایشگاه دوشنبه 19/Tir/1402 09:45

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران در تاریخ 20 الی 23 تیر ماه سال جاری از ساعت 10 الی 18 در محل مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران مال برگزار می شود .

حضور 11 تشکل در این  نمایشگاه   قطعی است و به امضای 3 تفاهم‌نامه  اشاره شده است .

 اولین تفاهم‌نامه بین اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان و انجمن صنایع پلیمری ایران است که با امضای این تفاهمنامه کلینیک بسته‌بندی  تاسیس می شود  تا فعالان اقتصادی در این حوزه به هم متصل شوند. دومین تفاهمنامه با انجمن کارفرمای تولیدکنندگان نوشت‌افزار و لوازم التحریر است و تفاهمنامه سوم نیز با تولید‌کنندگان اسباب بازی و بازی‌های فکری است که در زمینه بسته‌بندی چاپ اهمیت قابل توجهی دارند.

 امسال حدود 10  هزار متر مربع فضای مفید وجود دارد  که 50 درصد آن فضای مفید است. غرفه‌دارها از 60 غرفه در دور اول به 90 غرفه در دور دوم رسیده است و هدف این است که در دور پنجم حداقل  30 درصد غرفه‌داران از فضای بین‌الملل باشند، امسال از   1 به 5 یعنی 500 درصد رشد مشارکت‌کننده خارجی را شاهد هستیم.

 هیئت‌های تجاری عراق، افغانستان، عمان و غنا در این دوره نمایشگاه حضور دارند،‌ هیئت تجار افغانستان روز دوشنبه از هرات وارد ایران می‌شوند و شرایط اقامت رایگان برای آنها برای دو روز در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه با  موضوعات چاپ و بسته بندی ، چاپ 3 بعدی ، کاغذ ، لیبل ، کارت و مقوا ، مرکب ، ماشین آلات، پلاستیک و پلیمر ، مواد اولیه ، روش های نوین تولید و تبلیغات و برنامه های جانبی  برگزار می شود .