اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

اکسپوی حلال نیجریه 7 تا 9 شهریور برگزار خواهد شد

اتاق ایران یکشنبه 25/Tir/1402 12:51


اکسپوی حلال نیجریه 7 تا 9 شهریور در حوزه‌های مختلف از جمله خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، دارو و تجهیزات پزشکی، گردشگری و ... با مشارکت پاویون ایران برگزار خواهد شد.

اکسپوی حلال نیجریه 2023 در تاریخ 31-29 آگوست 2023 برابر با 9-7 شهریور ماه 1402 در شهر لاگوس- نیجریه برگزار خواهد شد. این رویداد شامل کنفرانسها، نمایشگاه‌ها،B2G،G2G، B2B و امضای تفاهم‌نامه بین نیجریه و کشورهای شرکت‌کننده جهت ترویج بیشتر اکوسیستم حلال نیجریه خواهد بود.

بنا به تأکید سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی- هشت) این رویداد فرصتی مناسب برای به نمایش گذاشتن صنایع حلال، استانداردهای حلال و تضمین کیفیت برای افزایش اعتماد مصرف‌کننده است. همچنین مشارکت کشورهای عضو در این نمایشگاه امکان تقویت همکاری‌های تجاری بین صنایع حلال از طریق کشف فرصت‌های تجاری جدید را فراهم می‌کند.

در این رویداد گروه‌های کالایی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، صنایع فراوری و بسته‌بندی، رستوران و هتلداری، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی، آموزش، گردشگری، منسوجات و مد و فشن حضور خواهند داشت.

با توجه به برگزاری پاویون ایران در این نمایشگاه، علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به وب‌سایت www.halalexponigerian.com مراجعه و یا با شماره 4307 307 703 234+ و آدرس ایمیل info@halalexponigeria.com تماس بگیرند.