اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

همایش تجاری ایران و ویتنام 18 مرداد برگزار می‌شود

اتاق ایران شنبه 14/Mordad/1402 09:34

همایش تجاری ایران و ویتنام همزمان با سفر رئیس مجلس این کشور و هیات 70 نفره همراه او به تهران، 18 مرداد در اتاق ایران برگزار خواهد شد.

اتاق ایران، همزمان با سفر رئیس مجلس ویتنام و هیات 70 نفره همراه او به تهران، همایش «قوانین و سیاست های توسعه همکاری های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری میان ایران و ویتنام» را با همکاری اتاق مشترک ایران و ویتنام و با حضور مقامات دولتی و خصوصی دو کشور، در روز چهار شنبه مورخ 18 مردادماه سال جاری ساعت 9:30 تا 13 در محل اتاق ایران برگزار خواهد کرد.

آشنایی با اقتصاد و بازار ویتنام، نیازها و ظرفیت‌های بازار، مزیت های تجاری و سرمایه‌گذاری و قوانین تجارت و سرمایه گذاری با این کشور از جمله محورهای این همایش است.

همچنین جلسات (B2B) و مذاکرات تجاری فعالان اقتصادی دو کشور با حضور نمایندگان شرکت‌های ویتنامی در زمینه‌های کشاورزی و آبزیان (ماهی و میگوی یخ‌زده)، فناوری خشک کردن و پردازش پس از برداشت برای محصولات کشاورزی، مواد غذایی و برنج و انواع ادویه ها، فرش، صنایع دستی وارداتی از ایران، محصولات آرایشی و  بهداشتی، منسوجات پنبه ای، فناوری و صنعت، تجارت و خدمات، صنعت انرژی تجدیدپذیر از ضایعات و سوخت‌های دیگر ، فناوری هوش مصنوعی، فناوری رمزنگاری، هواپیمایی، فناوری ژن و سلول، فناوری انرژی های جدید، فناوری کوانتوم، خدمات حمل و نقل و دریانوردی و عملیات بندری، دستگاه سوزاندن زباله جامد با بازیابی حرارت و تولید بخار؛ سوزانده‌های جامد، پمپ های غوطه‌ور برقی، کاشی سرامیکی، پانل‌های کف SPC، تخته‌های سنگ مصنوعی کوارتز، خدمات توسعه شهری( مسکن و پارک‌های صنعتی) و بازرگانی و خدمات برگزار خواهد شد.

اعضای اتاق ایران باید برای حضور در این همایش از طریق ثبت نام در این لینک اقدام کنند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های 85732390 ، 85732316 ، 85732388  تماس بگیرند.