اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس امارات برپا می‌شود

نمایشگاه چهارشنبه 25/Mordad/1402 13:43

مرکز تجاری ایران در امارات اعلام کرد: هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس گلوبال در امارات از ۲۴ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۲، پاویون ملی ایران نیز در این رویداد برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این پاویون ثبت‌نام کنند.

چهل و سومین دوره نمایشگاه جیتکس گلوبال به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات از ۱۷۶ کشور جهان در تاریخ ۲۴ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۲ در محل مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با همکاری مرکز تجاری ایران در امارات و شرکت مهر ارقام رایانه به‌عنوان نماینده رسمی نمایشگاه‌های گلوبال، جیتکس ایمپکت و نورث استار در ایران، برای نهمین سال متوالی از دست‌اندرکاران بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین تصمیم گیران و تصمیم‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور دعوت کرده است تا در این رویداد حاضر شوند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و مرکز تجاری ایران در امارات، برگزارکننده پاویون ملی ایران در جیتکس گلوبال ۲۰۲۳ هستند و طی فراخوانی از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این پاویون دعوت کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد و مشارکت در آن، به وب‌سایت irgitex مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۱۷۵۸۰۹ یا ۹۷۱۴۲۲۲۰۹۵۹+ تماس بگیرند.