اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نشست «سیاست‌های ارزی؛ له یا علیه صادرات؟» 24 مهر برگزار می‌شود

اتاق ایران شنبه 22/Mehr/1402 08:09

دومین نشست از سلسله نشست‌های «گفت‌وگو و توسعه» با عنوان «پیمان‌سپاری ارزی؛ له یا علیه صادرات؟» دوشنبه 24 مهر در اتاق ایران برگزار می‌شود.

 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در چارچوب سلسله نشست‌های «گفت‌وگو و توسعه» با هدف بررسی و حل مسائل بخش خصوصی و موانع کسب‌وکار، دومین نشست از این رویداد را با عنوان «سیاست‌های ارزی؛ له یا علیه صادرات؟» دوشنبه 24 مهر ساعت 15 تا 17 در طبقه ششم ساختمان جدید برگزار می‌کند.

قرار است این سلسله نشست‌ها هم‌زمان با اجرای برنامه تقسیم‌کار ملی برای عبور از شرایط فعلی اقتصاد و ارائه راهبردهای کلان برای کمک به دولت و کشور با محوریت بررسی موضوعات مبتلابه بخش خصوصی در اتاق ایران برگزار شود.

سلسله نشست‌های گفت‌وگو و توسعه، یکی از ابتکارات روابط عمومی اتاق در دوره دهم است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود نظیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، کمیسیون‌های تخصصی و سایر ارکان و بخش‌های اتاق ایران، فرصتی را فراهم می‌کند تا موانع و مشکلات فعالان اقتصادی مطرح و بررسی شود.

این نشست‌ها به‌صورت پنل و گفت‌وگو برگزار خواهد شد و در هر نشست از فعالان بخش خصوصی مرتبط با مبحث نشست، نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با موضوع و همچنین نمایندگان دولت دعوت می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته دومین نشست از سلسله نشست‌های گفت‌وگو و توسعه با موضوع «سیاست‌های ارزی؛ له یا علیه صادرات؟» دوشنبه، 24 مهرماه برگزار می‌شود و سخنرانان پنل این نشست، محمد لاهوتی، علی رضوانی‌زاده، صدرالدین نیاورانی، احمد معروف‌خانی و جعفر جولا، اعضای تشکل‌ها و کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران، خواهند بود.