اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

جهانبخش سنجابی دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق شد

اتاق اهواز چهارشنبه 09/Tir/1400 22:32

نائب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از انتخاب دکتر جهانبخش سنجابی به عنوان دبیر کل این اتاق خبر داد و گفت: این انتخاب با مصوبه هیات مدیره و حکم ریاست این اتاق مشترک انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، شهلا عموری در این خصوص اظهارداشت: قطعا انتخاب دبیر کل جدید اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در آینده نزدیک به افزایش تعامل و توسعه همکاری های بازرگانی و صنعتی کشورمان با اتاق های بازرگانی سراسر کشور عراق منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق و تجربیات دکتر سنجابی، فصل جدیدی از روابط اقتصادی بخش خصوصی 2 کشور ایران و عراق رقم زده می شود.

عموری با اشاره  به بخشی از سوابق اجرایی سنجابی در حوزه فعالیت های اقتصادی  گفت: وی پیش از این نیز سابقه دبیر کل  اتاق را در کارنامه  خود داشته و سپس فعالیت اجرایی خود را به عنوان رئیس پژوهشگاه موسسه استاندارد، معاون صنایع فلزی موسسه استاندارد ادامه داد.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز  یادآورشد: دبیر کل جدید اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق به موضوعات اقتصادی و مقررات تجارت اشراف بسیار دقیق و کاربردی دارد. 
وی تاکید کرد: انتخاب این فرد شایسته از بدنه کارشناسی کشور، تحولات زیرساختی مناسبی در زمینه مراودات تجاری با عراق را فراهم خواهد کرد.