اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

شهادت آیت‌الله رئیسی کارآمدی نظام را برای مردم ملموس کرد

اتاق اهواز دوشنبه 07/Khordad/1403 15:12

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت آیت الله رئیسی ضمن خنثی کردن توطئه های دشمن، خدمات ارزنده و کارآمدی نظام اسلامی را برای ملت شریف ایران ملموس کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، آیت الله محسن حیدری روز یکشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همرهانش با حضور جمعی از مسئولان استان و میهمانانی از کشور عراق در اتاق بازرگانی اهواز اظهار کرد: شهدا به پیمان الهی وفادار بودند و در طول دوران زندگی و خدمت خود شهدا گونه زندگی کردند در حالی که شاید بسیازی از افراد نتوانند این از خودگذشتگی را از خود نشان دهند.

وی افزود: شهدا خیر و برکات نامحدودی برای جامعه دارند و برای جامعه امید به زندگی، استقامت و پایداری، وحدت در بین امت اسلامی و اتحاد و همدلی را به ارمغان آوردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی و همراهانش از برجسته ترین افرادی بودند که برای خدمت به مردم لحظه ای از کوشش دریغ نکردند و شهادت پاداش الهی به این بزرگان تاریخ بود.

آیت الله حیدری بیان کرد: تمامی کتب شهید آیت الله بهشتی پس از شهادت ایشان در جامعه نشر حداکثری داشت که تاثیر بسزایی در اسلام‌شناسی و ایران شناسی در نسل‌های آینده داشت.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در زمان حیات و پس از شهادت تاثیر بسزایی در جامعه اسلامی داشت و این برکت خون شهدا است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید آیت الله رئیسی، شهید آیت‌الله بهشتی را برای ما تداعی کرد.

وی بیان کرد: توطئه های متعددی از سوی دشمن برای تخریب شخصیت آیت الله رئیسی و دولت ایشان از روش های مختلف صورت گرفت و از آنجا که رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط است شاید امر طبیعی باشد.

آیت الله حیدری اظهار کرد: آمریکا در آستانه افول است و توطئه های فراوانی را علیه نظام اسلامی ما تدارک دیده و هدف اصلی دشمنان زیر سوال بردن کارآمدی نظام است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با معرفی تعداد اندکی مسئول ناکارآمد و مفسد تمامی نظام را زیر سوال می برد و سلامتی و پاکدستی‌ مسئولان و خدمات ارزنده ای که تاکنون صورت گرفته را نادیده می گیرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سفرهای متعدد آیت الله رئیسی به استان ها و بخصوص به خوزستان ، با ارزش و کاربردی بوده است.