اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

صداقت در گفتار یکی از شاخصه‌های بارز شهید آیت الله رئیسی بود

اتاق اهواز سه شنبه 08/Khordad/1403 09:52

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان و فرمانده بسیج اصناف خوزستان در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: دشمنان سرلشکر شهید سلیمانی را شهید کردند و به خیال خود ضربه سنگینی به انقلاب و نظام وارد کرده‌اند اما در واقع پس از شهادت ایشان، هزاران حاج قاسم در جامعه اسلامی رشد کرد و تیر خلاصی بر پیکره دشمن بود.

سرهنگ پاسدار طباطبایی در آیین گرامیداشت شهدای خدمت  در محل اتاق اهواز افزود: دشمن نمی دانست که کشورهای مسلمان و مسلمانان جهان در هر نقطه ای که باشند عزت خود را حفظ می‌کنند و همین موضوع تشکیل جبهه مقاومت اسلامی را رقم زد.

وی ادامه داد: در آیات قران و احادیث بزرگان آمده است: اخلاص در عمل به انسان عزت می‌دهد و اگر امروز رئیس جمهور شهیدمان به چنین جایگاه و عزت بالایی رسیدند تنها از روی اخلاص ایشان بود و این در حالی است که برخی ها گمان می کردند آیت الله رئیسی به دلیل مشکلات اقتصادی کشور محبوبیت لازم را در جامعه ندارد.

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان بیان کرد: آیت الله رئیسی هرچه در توان داشت برای رضای خدا و ملت شریف ایران بکار گرفت و در نهایت به همراه هفت تن دیگر از خوبان عالم، بزرگترین پاداش الهی را دریافت کرد.

وی گفت: صداقت در گفتار نیز یکی دیگر از شاخصه های بارز شهید آیت الله رئیسی بود که به ایشان عزت و جایگاه والایی داد.

سرهنگ پاسدار طباطبایی یادآور شد: شهید امیرعبداللهیان نیز در حوزه دیپلماسی یکی از نخبگان و دانشمندان کشور بود که شخصیت، رفتار و منش این شهید والامقام تا آخرین روز از فعالیت خود در تاریخ ماندگار شد.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با حضور ابراهیم صالح محمد سرکنسولگری عراق در ایران، محمد راضی جلالی معاون استاندار خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان استان در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد.