اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نایب رییس اول اتاق اهواز: شهید آیت الله رییسی قضاوت شد اما قضاوت نکرد

اتاق اهواز سه شنبه 08/Khordad/1403 09:57

نایب رئیس و فرمانده بسیج اتاق بازرگانی اهواز نیز در  آیین یادبود شهدای دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان، گفت: خدمات ارزنده دولت سیزدهم در کشور و بخصوص در استان ویژه خوزستان بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز،  شهلا عموری در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در محل اتاق اهواز افزود: آیت الله رئیسی همواره استان خوزستان را به صورت ویژه می دیدند و بارها برای رفع مشکلات استان و احیای صنایع و رشد اشتغال به این استان سفر کردند.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه ما در توصیف شهید جمهور می فرمایند که شهید آیت الله رئیسی خستگی نمی شناخت و در این حادثه تلخ، ملت ایران خدمتگذاری صمیمی، مخلص و با ارزش را از دست داد و آزردگی‌های برخی‌ها نیز هیچگاه مانع تلاش شبانه روزی ایشان نشد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اهواز جلوگیری از سرمایه ملی را اولویت شهید آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: تلاش ویژه رئیس جمهور شهید برای حمایت از واحدهای تولیدی نشان داد که ایشان به امنیت اقتصادی در سایه تولید معتقد است؛ برای ایشان اتمام طرح‌های دولت‌های قبل اهمیت داشت بدون اینکه شخص خاصی را از دولت های قبل قضاوت کند اما خود قضاوت شد.