اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

خرما به تقویم نمایشگاهی اهواز اضافه شد

اتاق اهواز چهارشنبه 09/Khordad/1403 09:21

 قائم مقام دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: نمایشگاه خرما به تقویم نمایشگاهی خوزستان اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، شهلا عموری  در نشست کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اهواز  بیان کرد: کمیسیون کشاورزی یکی از مهمترین کمیسیون‌های اتاق بازرگانی است که باید توجه ویژه به آن در دستور کار قرار گیرد.

نائب رییس اول اتاق بازرگانی اهواز به پراکندگی حوزه‌های این کمیسیون به علت گستردگی ظرفیت ها اشاره و اظهارکرد: باید به کمیته‌هایی که تشکیل شده به صورت جدی پرداخته شود.

وی بیان کرد: در حوزه خرما یک عنوان به تقویم نمایشگاهی خوزستان اضافه شده و قرار است نمایشگاه خرما برگزار شود که انتظار می رود برای برگزاری این نمایشگاه که احتمال می‌رود مهرماه برگزار شود همکاری‌های لازم صورت گیرد.

عموری با بیان اینکه نمایشگاه خرما برای نخستین بار در خوزستان برپا می‌شود اظهار امیدواری کرد روز خرما در تقویم به نام خوزستان نامگذاری شود.

قائم مقام دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان در خصوص مشکلات تولیدکنندگان دزفول نیز گفت: دزفول به علت گستردگی کشاورزی اهمیت زیادی دارد که مورد توجه اتاق بازرگانی است لذا از پیگیری و بررسی مشکلات این حوزه استقبال می‌شود.

وی پیشنهاد کرد برای تبادل اطلاعات نشست های کاری مشترک با کمیسیون های مرتبط کشور برگزار شود.