اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نخستین نمایشگاه اختصاصی مجازی ایران وعمان - شهریور1400

اتاق مشترک شنبه 02/Mordad/1400 13:40

نخستین نمایشگاه اختصاصی مجازی ایران و عمان همرا با  نشست تجاری B2B برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز محسن ضرابی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی ایران و عمان در پلتفرم نمایشگاه مجازی می تواند به معرفی فرصت‌های تجاری برای همکاری مشترک اقتصادی میان دو کشور کمک کند.

محسن ضرابی افزود: ارزش واردات عمان ۴ میلیارد دلار است بنابراین در بازار این کشور ظرفیت مناسبی وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های ورود به بازار عمان حضور در نمایشگاه ایران و عمان بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این فرصت از دست رفت.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی ایران و عمان راهکاری جدید برای ورود به بازار عمان است که این نمایشگاه با مسوولیت اتاق مشترک ایران و عمان در پلتفرم نمایشگاه مجازی برگزار می شود.

ضرابی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مجازی ایران و عمان ۷ شهریور ۱۴۰۰ با حضور مسئولان دو کشور افتتاح می شود و تا ۱۴ همان ماه ادامه دارد. برگزاری جلسات B2B یکی از مزایای مهم این نمایشگاه است.

نمایشگاه مجازی فرصتی ۲۴ ساعته برای نمایش محصولات با کمترین هزینه

نمایشگاه مجازی فرصتی ۲۴ ساعته برای عرضه محصولات با حذف هزینه های زمانی و مکانی و بدون محدودیت است.

پلتفرم این نمایشگاه فقط به زبان انگلیسی است و دارای ۱۰۰ قالب گرافیکی با امکان شخصی سازی و چیدمان در رشته های مختلف است.

 در پلتفرم نمایشگاه مجازی ایران و عمان تعریف کلمات کلیدی به خود شرکت کننده واگذار شده است و هر شرکت یک پیج اختصاصی دارد که می تواند تمام محصولات را در قالب تصویر و متن معرفی و ویدیو های خود را آپلود کند.

شرکتها می توانند هر گونه محصول را در فضای نمایشگاه مجازی به تفکیک و به صورت مجزا در هر قالب محتوای دیجیتال پیاده‌سازی نمایند و بخش روابط عمومی میتواند اخبار مجموعه را بارگذاری کند.

بازدیدکنندگان هر دو کشورها می توانند به غرفه های شرکت کشور مقابل رفته و به صورت مستقیم به خود شرکت پیام ارسال کند.

بنا به این گزارش  امکان پخش مستقیم، ارتباط بازدیدکننده با غرفه دار، تقویم ملاقات های تجاری ملاقات با بازدید کننده یا برعکس، ارسال کارت دعوت دیجیتال برای دعوت از مخاطبان ، آماده سازی محتوای دیجیتال قبل از شرکت در نمایشگاه و ۲۴ ساعته بودن نمایشگاه و از بین رفتن هزینه های زمانی و مکانی از دیگر قابلیت های نمایشگاه مجازی ایران و عمان است.

 

ایجاد دایرکتوری شرکت‌ها و فعالان اقتصادی

در صورتی که شرکتی تمایل برای شرکت در نمایشگاه ایران و عمان ندارد نیز می تواند در این دایرکتوری شرکت کند و در نهایت شرکت های که در این نمایشگاه عضو می شوند در رویداد های ما بین ایران و عمان نیز می توانند شرکت کنند.

یکی از مهمترین اتفاقات این نمایشگاه اطلاعاتی هست که در اختیار غرفه دار قرار می گیرد که این اطلاعات بر اساس کشور، سن و رشته فعالیتشان است.

 نمایشگاه مجازی ایران و عمان یکی از فرصت هایی است که شرکت ها می توانند با کمترین هزینه و با حذف هزینه های زمانی و مکانی به صورت ۲۴ ساعته محصولات خود را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه مذکور از تاریخ 7 لغایت 14 شهریور 1400 در بستر فضای مجازی به عنوان اولین نمایشگاه مجازی کشوری برگزار می گردد .