اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

افتتاح مرکز جوارکارگاهی اتاق بازرگانی اهواز

اتاق اهواز چهارشنبه 06/Mordad/1400 12:04

رئیس اتاق بازرگانی اهواز از افتتاح مرکز جوارکارگاهی اتاق بازرگانی اهواز خبر داد و گفت: مرکز جوارکارگاهی اتاق بازرگانی اهواز باعث هماهنگی و همگرایی میان اتاق بازرگانی و بخش فنی و حرفه‌ای می‌شود و قطعا زمینه‌ساز توسعه و رشد تولید خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، شهلا عموری در آیین افتتاح مرکز جوارکارگاهی اتاق بازرگانی اهواز که امروز، ششم مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هرچه که باعث رشد و توسعه اقتصادی می‌شود، به واسطه پرورش و آموزش نیروی انسانی کارآمد است و باید به این امر توجه جدی شود.

وی افزود: مرکز جوارکارگاهی اتاق بازرگانی اهواز باعث هماهنگی و همگرایی میان اتاق بازرگانی و بخش فنی و حرفه‌ای می‌شود و قطعا زمینه‌ساز توسعه و رشد تولید خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: مسایل و مهارت‌های مربوط به بخش صنعت را می‌توان با کمک این هماهنگی میان اتاق بازرگانی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای حل کرد.

عموری ادامه داد: از سال ۹۴ به بعد مرکز آموزش اتاق بازرگانی اهواز راه‌اندازی شده است و سرفصل‌های آموزشی متنوع و با توجه به نیاز اعضای اتاق بازگانی به آن‌ها ارائه می‌شود. بیش از ۲۰۸ عنوان دوره آموزشی با حضور ۱۰ هزار و ۳۱ نفر توسط اتاق بازرگانی اهواز ارائه شده است.

وی افزود: در دوران کرونا تجهیزات مناسبی در اتاق بازرگانی ایجاد شده تا با کمک پلتفرم‌های مجازی، بتوانیم دوره‌های آموزشی مجازی را برگزار کنیم و در این زمینه توانستیم این دوره‌ها را تاکنون به خوبی برگزار کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، ۷۰ عنوان دوره آموزشی مجازی با حضور بیش از ۳ هزار نفر ویژه فعالان اقتصادی و کارمندان اتاق برگزار شده و اتاق بازرگانی اهواز همواره به بحث آموزش توجه ویژه داشته است.