اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد لغو پروازهای اهواز - کیش و بالعکس

اجتماعی دوشنبه 11/Mordad/1400 07:19

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از لغو پروازهای اهواز - کیش و بالعکس خبر داد و گفت: در هفته ۵ پرواز از اهواز به کیش و بالعکس انجام می‌شد که با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا همه این پروازها لغو شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، سید مهدی رزاز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در شرایط قرمز کرونایی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در اهواز و براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا خوزستان، پروازهای اهواز - کیش و بالعکس لغو شده است.

وی افزود: در هفته ۵ پرواز از اهواز به کیش و بالعکس انجام می‌شد که با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا همه این پروازها لغو شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به پرواز اهواز - زاهدان و بالعکس گفت: پرواز اهواز - زاهدان و بالعکس یک پرواز چارتری و مخصوص کارکنان نفت است و مسافران عادی با این پرواز تردد نمی‌کنند.

رزاز ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، این پرواز به صورت قرنطینه‌ای انجام می‌شود، به شکلی که یک اتوبوس با حضور در پای پرواز مسافران را سوار و به قرنطینه می‌برد و مسافران وارد سالن مسافری نمی‌شوند.

وی افزود: برای سایر پروازهای فرودگاه بین‌المللی اهواز تاکنون تصمیم خاصی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام نشده است و همه پروازها با ۶۰ درصد ظرفیت انجام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خاطرنشان‌کرد: در صورتی که تصمیمی برای انجام تست کرونا از مسافران پیش از سفر به ما ارائه شود، حتما آن را در فرودگاه اجرایی خواهیم کرد و مساله‌ای در این خصوص وجود ندارد.