اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

اطلاعیه در خصوص آخرین مهلت ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه سال 1400

اقتصادی سه شنبه 19/Mordad/1400 12:04

بدین‌وسیله به اطلاع صادرکنندگان محترم متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال 1400 می‌رساند، با توجه به تصمیمات جلسه مورخ 1400/5/18 کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه ، مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام شدگان از تاریخ 1400/5/19تا تاریخ 1400/5/30 برای آخرین نوبت تمدید گردید.

از علاقه مندان درخواست می‌گردد ضمن ثبت ‌نام در سامانه https://tpo.ir/exp1400 ، نسبت‌ به تهیه اسناد و مدارک مرتبط اقدام نمایند.

با توجه به اینکه پس از پایان مهلت اعلامی، امکان ویرایش اطلاعات شرکتها و تغییر و جابجایی شرکتها در گروه های کالایی ثبت نام شده امکانپذیر نبوده و  شرکتهایی که در غیر از گروه کالایی صحیح (مصوب و اعلامی کارگروه) ثبت نام کرده باشند، از فرآیند بررسی حذف خواهند شد. لذا ضروری است کلیه متقاضیان نسبت به بازنگری و اعمال اصلاحات احتمالی در فرم های ثبت نام و گروههای کالایی مرتبط خود اقدام نموده و از صحت اطلاعات اظهار شده خود اطمینان حاصل نمایند.

ضمنا مرحله تحویل اسناد و مدارک به دبیرخانه صادرکنندگان نمونه ملی، بلافاصله پس از پایان مهلت، بر اساس زمانبندی تنظیمی دبیرخانه که به متقاضیان اطلاع رسانی می گردد، آغاز خواهد شد..

  هر گونه اطلاع رسانی در خصوص این رویداد بزرگ ملی صرفا از طریق وب سایت رسمی سازمان توسعه تجارت ایران https://tpo.ir  انجام می گردد.