اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت روز صنایع کوچک

اتاق اهواز پنجشنبه 21/Mordad/1400 11:28

صنایع کوچک در مبحث توسعه به درجه ای از اهمیت رسیده که در کشورهای در حال توسعه از این نوع صنایع بعنوان محرک اصلی اشتغالزایی و یکی از عوامل اصلی توسعه کسب و کار و کارآفرینی یاد می شود.
صنایع کوچک در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفته اما توسعه حداکثری آنها بویژه واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی به نگاهی حمایتی از نوع برنامه محور و بلندمدت نیاز دارد که امیدواریم این اتفاق در دولت جدید رخ دهد و مشکلات عدیده ی این واحدها بویژه مشکلات مربوط به تامین و تخصیص مواد اولیه و حل و فصل مشکلات مالی - بانکی و بیمه ای و... فعالان این بخش مورد توجه دستگاههای ذیربط قرار گرفته و در اولین فرصت ممکن شاهد رفع مشکلات ومعضلات پیش روی آنان باشیم.
اتاق بازرگانی اهواز در طول سالهای گذشته و از طریق ارتباط مستمر با مدیران این واحدها تلاش کرده تا با انتقال مشکلات آن عزیزان به دستگاههای دولتی، در سامان بخشیدن امور این واحدها در حد توان خود، نقش آفرینی نموده و قطعا خواهد نمود.
به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان و مجموعه اتاق بازرگانی اهواز این روز را به مدیران و همه کارکنان شاغل در صنایع کوچک استان خوزستان تبریک می گویم و برای تک تک آنان موفقیت و بهروزی تمنا می نمایم.
شهلا عموری
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز