اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

زیبایی و ارزش افتخارآفرینی خانم متقیان برای مردم و کشور مضاعف است !

اتاق اهواز چهارشنبه 10/Shahrivar/1400 22:35

یکی از معیارهای مهم در ارزش گذاری موفقیتها، نسبت امکاناتی است که سبب موفقیت می شود.
اقدام هر شخص که در وفور امکانات و شرایط رفاهی مناسب حایز رتبه برتر در کنکور یا در یک رویداد علمی می شود، قابل تقدیر است اما افتخار و تقدیر واقعی از آنِ کسی است که در فقدان امکانات و رفاه به برجستگی و درخشش برسد و به بهترین شکل ممکن بدرخشد.
ورزش نیز چنین است و عزیزان ساکن در مناطق محروم که از فقرِ شدید امکانات ورزشی و رفاهی رنج می برند، چنانچه در عرصه های ملی و بین المللی افتخار آفرین شوند، اینان قهرمانان واقعی مردمند که سزاوار شایسته ترین شکل تقدیر نیز می باشند.
خانم متقیان با اراده و عزم راسخ خود از دلِ نابرخورداری و محرومیت حاکم بر منطقه ای به نام ملاشیه ی اهواز برخاست و موانع مادی و معنوی و محدویت های متعدد را با تکیه بر اراده فولادین خود پشت سر گذاشت و به بالاترین افتخار ممکن که همانا کسب مدال طلای پارالمپیک است نایل آمد. ایشان مایه افتخار و مباهات هستند.
با توجه به شرایطی که این خانم را احاطه کرده هرگز سخن به گزاف نگفته ایم اگر نام ایشان را قهرمان قهرمانان استان خوزستان، اهواز و منطقه ملاشیه بنامیم و به چنین نامی نه تنها از باب بیانیه نویسی و تقدیرهای خشک و خالی، بلکه در مقام عمل ببالیم و با حمایت همه جانبه یاریگر وی بمنظور استمرار افتخارآفرینی های بیشتر در آینده باشیم لذا بسیار ضروری است که شورا و شهرداری اهواز به استناد افتخارات گذشته و حالِ این شیرزن اهوازی بویژه کسب مدال طلا از پارالمپیک، یکی از خیابانهای اصلی یا میدانهای شهر یا ... را به نام ایشان مزین کند.
همچنین تربیت بدنی استان و سایر دستگاههای دولتی و خصوصی و نمایندگان مردم در مجلس باید تقدیر رسمی و شایسته ای از این خانمِ افتخارآفرین را در دستور کار خود قرار دهند و حامی مادی و معنوی وی و دلگرم کننده ایشان باشند.
همانطور که گفته شد صدور بیانیه و تشکر و تقدیرهای کتبی یا شفاهی بخودی خود اقدامی افزاینده برای انگیزه سازی نخواهد بود و منطقی تر آن است که حمایت دستگاهها و مسئولان از باب وظایف اجتماعی و از جنس حمایت مادی و معنوی باشد.
مجموعه ی اتاق بازرگانی اهواز ضمن تبریک به خانم متقیان و خانواده محترم وی، اعلام می نماید که در آینده نزدیک از ایشان بنحو شایسته تقدیر خواهد نمود. در پایان موفقیت همه جوانان خوزستانی که با تکیه بر توانمندیهای شخصی و عزم جدی خود در زمینه های مختلف علمی و ورزشی افتخار آفرینی می کنند را از حضرت حق مسئلت می نمائیم.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰
شهلا عموری
رئیس اتاق بازرگانی اهواز